30 Ocak 2010 Cumartesi

Duck duck..... Ördekler Mutfakta



Bu Ördeği, üsküdar' da hobi marketinde gördüm. Çok hoşuma gitti hem büyük havluluk hem notluk veya peçetelik koymak için kapağı var. Ne yaparım diyede çok düşündüm, birkaç ay takıldı öylece 1 hafta öncede bu hale geldi.
Görmüş olduğunuz mavi mini çiçekli esası kumaştır.Bunu ozalitcide fotokopisini çektim esası bu kadar güzel çekilceğini zannetmiyordum ama aynısı oldu. Sonra dekupaj tutkalı ile yapıştırdım kenarlarınada içindeki renk tonundan boyadım birde göz kondurdum. Şimdi mutfağımda beni seyrediyor...ASD

15 yorum:

  1. Çoook cici, mutfağını ne güzel süslemiştir, kumaştan fotokopi ne güzel fikir, o kumaştan mutfağına takım birşeyler yaptın herhalde, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş canım ,gercekten çok iyi çıkmış desen ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. evet çok güzel fikir ve çok tatlı durmuş bunun boyanmışlarından hazırlarından satılıymu acaba, ben beceremem de alim bari :)

    YanıtlaSil
  4. çok şeker olmuş güle güle kullan:) özellikle yeşilin rengine bayıldım..

    YanıtlaSil
  5. ilk kez ziyerat ettigim blogunuza bayildim :) ozellikle bu ordek altindaki cekmece fikriyle super olmus, ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
  6. çekmecelisini görmemiştim bu havlulukların çok kullanışlıymış.çok hoş olmuş, eline sağlık;)

    YanıtlaSil
  7. ASD ciğim canım ne güzel ne cici ve ne kadar da kullanışlı olmuş ellerine ve yaratıcı fikrine sağlık, bu fikir süperr, benim gibi herşey uyumlu olsun diyenler için çok uygun:)) paylaşımın için teşekkerler tatlımm...

    YanıtlaSil
  8. Çok şık olmuş. Mutfağa da çok yakışır
    Ellerine sağlık canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık çok sevimli olmuş. ilk kez görüyorum çekmeciliyi bende.

    YanıtlaSil
  10. kendimden utandım vallahi.ben ne zamandır senin bloguna uğramıyormuşum:(
    harika işler yapmışsın şimdi görüyorum hangi birine bakıcam şaşırdım.

    bu peçetelik mükemmel olmuş, çok da işlevsel. gülegüle kullan.

    YanıtlaSil
  11. Çok hoş olmuş,eline sağlık,ktunun tasarımı da güzel...Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Çok cicili bicili bişey olmuş. Cıvıl cıvıl. Eline sağlık, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  13. ÇOK ŞEKER OLMUŞ .ELİNE SAĞLIK.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  14. Çok değişik ve şık duran bir aksesuar olmuş, ellerinize ve emeklerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  15. Ay çok ama çok sevdim hepinizin beğenmesine çünkü birara dedim ki acaba başka birşey mi yapsaydım diyede düşünmedim değil.Neyse :)

    Bende şu fotokopi işini tuttum

    YanıtlaSil