27 Ocak 2010 Çarşamba

Kurdele nakışlı eldivenler



Evetttt, bunlarda annemin yaptığı kurdele nakışlı eldivenlerim.Bunun hikayesini anlatayım. Beşiktaş'da giderken nereden estiyse anlamadım aklıma düz bir eldiven alayım annemde bunun üzerine kurdele nakışı yapsın diye bir fikir uçtuştu. Hemen bizin SLN tel açıp fikrimi paylaştım tabi oda bayıldı :) Eldivenleri aldım. Anında gerçekleştiriyorum :)
Neyse sıra annemi kandırmamda birkaç gün sonrada eldivenlerime kavuştum. Hem çok basit tabi kurdele nakışı bilenlere hemde çok şık.

10 yorum:

  1. anneciğinin ellerine sağlık çok eldivenlerin çok şık olmuş.

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok şık olmuş, kurdele nakışına bayılırım zaten :) annelerimiz sağolsun :)

    YanıtlaSil
  3. Farklılık yaratmış nakış fikir çok güzel.

    İyi günlerde kullanın sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  4. Annenizin ellerine emeğine sağlık harika olmuşlar, iyi günlerde kullan canım, sizleri tatlı yanaklarınızdan sevgili anneciğinizinde ellerinden hürmetle öperim...

    YanıtlaSil
  5. zaten resimleri ilk gördüğümde kesin enneciği yapmıştır dedim:))
    çok şık olmuşlar anneciğinn ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  6. çok hoş olmuş. annenin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Annem yorumlarınaza tek tek teşekkür etti.Hatta gaza bile geldi diyebilirim. Bakalım bir saç bandına başlamış dün yapayım onuda koy dedi :)

    YanıtlaSil
  8. şekerimm... bal bademimm....
    anneciğinin ellerine sağlık.. sende güle güle kullan...
    ellerin de içinde hiç üşümesin...
    ama ben seni özledim...
    gene gelsene istanbula senn!!!
    ama bu cümleyi annen duymasın :) zaten zor döndürdü seni eve birde şimdi kızımın aklını çeliyorlar diye bana kızmasın :DD

    YanıtlaSil
  9. :( yaaaaaa ama ben SLN degilim.Ben ASD ...
    SLN celebi seni çağırıyorrrrrrr hadi kalk gel çok durdun İzmir'de :)

    Sevgi ve tebessümle kalın

    YanıtlaSil