29 Ağustos 2009 Cumartesi

Desenli Tepsim

EN SONUNDA BİTTİ...
Epey aşamalı geçen yolculukta kazaya uğraadan temiz bir şeklide bittirdim.
Yaklaşık 2 aydan beri boyalı olarak bekleyen tepsim ,kalan kısımlarınıda boyayarak bitti.
yapım aşamasına gelince, mdf tepsiyi ilk önce zımparaladım üstüne 4 kat beyaz akrilik boya ile boyadım.daha sonra bilgisayarda çizdigim deseni tepsi boyutunda büyüttum ve renkli çıktı aldım .Aydınger kağıt ile üstünden geçip tepsiye tersden geçirdim.
Sonra boyalarımı hazırladım başladım boyamaya son olarakta asetat kalemi ile kenar kontürlerini çekip vernik attım.
Sonuç olarak kullanıma hazır şık bir tepsi oldu.



8 yorum:

  1. Cok guzelolmus, emegine saglik. Ben de yapabilsem keske, pek bi zahmetli gorunuyor..

    YanıtlaSil
  2. Beyaz Kkelebek10 Eylül 2009 09:27

    Sevgili Madammoda, benide biraz uğraştırdı ama benim işimin güçümün arasında zor oldu yoksa başladın mı biter. Yorumun için teşekkür ederim.
    Mutlaka yaparsınız eğer ilk defa boya yapacaksınız elinizi alıştırın sonrası gelir zaten...

    YanıtlaSil
  3. Çok şık, renklere bayıldım...Marifetli olmak farklı birşey tabi:):):)

    YanıtlaSil
  4. Peçete çalışmasından daha güzel. Bize ait o kadar türk işi motifleri var ki Çini motifleri desen bakımından çok zenginiz bu çalışmanıza bayıldım renk seçiminizde uygun (Kızmeslek Lisesi Resim Bölümü mezunuyum)inanın görünce çok mutlu oldum fırça çalışmasını bilmeyen yapamaz güzel ellerinize sağlık Sevgiyle Kalın Güzelliklerde buluşmak dileğiyle....Sizi takib edeceğim :)

    YanıtlaSil
  5. çok üzel görünüyor ntepsiniz ah ah bende çok heves ediyorum ama hala cesaretimi toplamış değilim

    YanıtlaSil
  6. Evimin İncileri Belgin yorum için çok teşekkürler .Grafit mezunu olduğum için Temel sanat eğitimi aldım.Seviyorum fırça darbelerini.

    Hepinize teşekkürler

    Ama kullanmaya kıyamadım daya :)

    YanıtlaSil
  7. En sevdiğim renkler bunlar. Bayıldım tepsiye tek kelimeyle şahane olmuş. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık..! banada beklerim:) sevgiler

    YanıtlaSil