11 Kasım 2009 Çarşamba

İZMİR......





Her işe el attık bir fotoğrafçılığımız kalmıştı.Eksik kalmasın dedim veee güzel İzmirimden bugüne ait birkaç foto ekliyim dedim.İzmirin havasına gerçekten güven olmuyo şayet bu resimlerin aynı gün aynı saat hatta bir kaç dakika arayla çekildiğini düşünürseniz ne demek istediğimi anlıycaksınız.Şakır şakır yağmur yağarken o kadar yakıcı bir güneş çıktı ki anlatamam.Neyse ben susayım fotolar konuşsun :) sevgilerimle..
(resimlerin üzerine tıklıyarak akından görebilirsiniz)

5 yorum:

  1. hiç fena olmamış :)
    tebrikler...

    YanıtlaSil
  2. ya valla sinir oldum. tam hazırladım çocukları giyindik süslendim çıkıcam ege parka gidicem yagmur bastırdı. ay bu havada çıkılmaz dedim üstümü değiştirdim güneş açtı. ama azimle çıktım dışarı. valla üven olmuyo izmirin havasın.

    YanıtlaSil
  3. sevgili ceyda teşekkürler beğenmene sevindim.
    sevgili ece bizde annemle koçtaş yollarına düştük yağmurda bizle bir düştü.ama yapıcak bişey yok bereket yağdı bol bol.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ben de İzmirliyim ama İstanbulda oturuyorum..Oldu mu şimdi İzmir'imi özledim...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Niran
    özlemini biraz olsun resimlerle giderirsin umarım.Gerçi izmirde olmak ayrı ama...
    İstanbula geldiğimde çektiğim resimleride ekliycem yakın zamanda.SEVGİYLE KAL ...:))

    YanıtlaSil