1 Ekim 2010 Cuma

Yenilenen Pencere Anahtarlık / Bodrum pencereli anahtarlık


















































Bakalım bu yenileme projesini beğenecekmisiniz?
Uzun zamandır aklımdaydı ama bir türlü elime almamıştım. Pek sevdiğim tarzı yoktu onun için sevdiğim tarza getirdim.
Yeni Bodrum pencerem ...

Yapılış: İlk başta mumla zeminini mumladım sonra akrilik beyaz boya ile boyadım.Kuruduktan sonra zımpara ile eskitme yapmak istediğim yerileri ortaya çıkardım. Eski çiçekleri çıkarım. Pembeli ve morlu çiçekler koydum.Telinide akrilik beyaz boya sonrada mavi boya ile boyadım.

18 yorum:

  1. yaaa bayıldımmm ben de istiyorumm, tam bana göre pastel pastel renkler...

    YanıtlaSil
  2. tam bodrum penceresi olmuş çok sevdim bu halini güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. yeni hali "elbette" çok daha güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. Yeni hali ne kadar hoş olmuş. :)

    İnsanın içi açılıyor.

    ELlerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. bayıldım! tek kelimeyle harika olmuş, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Çok ciciiiii... Zaten sevdiğim tarz pencere, hele böyle minyatürü çok şeker olmuş yenilenince de:)

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. gerçekten önceki haline nazaran daha bir bodrum havası almış ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Çok cici olmuş bu Selinciğim, aynı gerçek ev penceresi gibi duruyor bu arada :) Beyaz çok çok yakışmış. Fikrine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Ayy,çokkk şirin olmuş ellerinize sağlık..Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  11. çok güzeellllllllllllllll
    ellerine sağlık canım!!

    YanıtlaSil
  12. tek kelimeyle süper olmuş..

    YanıtlaSil
  13. Blogcanlar,

    hepinize çok teşekkür ederim. benimde içime sinen bir çalışma oldu.Ne güzel değilmi beğenmediğimiz objeleri sevdiğim objeler haline getirmemiz.

    Sevgilerimle.
    İyi hafta sonları ( Tabi bana çalışmak var :(

    YanıtlaSil
  14. Blogumdaki bıraktığınız güzel sözler için teşekkür ederim. Sizin çalışmanız çok ilginç! Çok beğendim. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş elinize sağlık.Bende bir pencere askılık yapmayı planlıyorum ama askılıkları nasıl takabilirim düşüncesindeyim.

    YanıtlaSil
  16. ay ben bayıldım o bodrum pencereli anahtarlığa:))

    YanıtlaSil
  17. Karen hnm çok teşekkür ederim. Bizi izlemenizi isterim açıkcası.Sizde gerçekten harika kağıt tasarımları yapıyorsunuz.( Scrapbooking )
    Esen, bence sen yaparsın ama askılık bilmemki ...
    İnci teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  18. Esencim, Beyaz Kkelebek askılıklardan kastettiğiniz anahtar asılan kancalar mı? Askılıklar kancalı vida değil mi? Onların L şeklinde olanları da var nalburlarda...

    YanıtlaSil