2 Nisan 2014 Çarşamba

Rejim mi ? Sağlıklı Beslenme mi ?

Hamile kaldığımda 17. haftaya kadar -4 ile başladım. Sonra bir baktım sonra tek tek kg alsam iyi 1,5 kg almaya başladım. Son haftama geldiğimde 2,5 kg aldığım bile oldu . Serra doğduğunda 18 kg almıştım. Yani 82 kg dum. Eve çıktığımda 6 kg sunu verdim. İlerki dönemde de süt vererek 2 kg verdim. 74 kg dum esas beni yıkan göbek kısmındaki şişkinlikti. Halende var. 2 sene olacak :( şuanda birşey yapmayarak 72 kg yum ama göbeğimi eritmem gerek. Basen ve bacaklarım iyi sayılabilir ama bu göbek nasıl eritilir hiçbir fikrim yok. Galiba oda spordan geçiyor. Sporda kim yapacak :(
Şimdi artık yenilenme vaktim geldi. Hedef 10 kg keşke 12 yapıp 60 kg düşsem. Bilmem ki yapabilirmiyim. 10 kg bile o kadar kolay verilmiyormuş . Rejim ilk başta biraz insanan zor geliyor. İlk etapda midemizi ve gözümüzü küçültmek gerekir ki sonra rejime başlayalım. Ben şuan öyle yapıyorum yavaşdan gidip hızlanacam.

Yapmış olduğum birkaç bilgiyide sizinle paylaşmak isterim.
Metebolizma hızlandırıcı çay. 
* 1 elma
* 1 kabuk tarçın
* 2-3 karanfil
* 2-3 tane karabiber
* 2-3 damla limon
1- 1,5 litre suda kaynatılacak ve ılık bir şekilde yemeklerden sonra içilecek.

Ayrıcada 
Ananas çayıda iyi bir yağ yakıcı
* 2 dilim ananas,
* Zencefil taze ufak bir parça
* 2 çubuk tarçın.
Ananasın yağ yakma özelliği var zaten, tarçında kan şekerini dengeleyip sizi tok tutuyor.





 Sabah
Aç karnına 2 tane siyah kayısı
ve ılık su içilecek.


Ara öğün
* Yulaf ezmesi -süt ve meyve dilimlerini kavanoz içine koyuyorum ve iş yerinde onu yiyiorum.
Bunu yoğurtluda deneyebilirsiniz.
* Yoğur - etimek karıştırıpda 2, seçenek
* Wasa bir harika ben onuda çok severek yiyiyorum.
* Kuruyemişde yenilebilir ama ben biraz abartıp çok yemekteyim.








Kahvaltı -öğlen ve akşam yemeklerini
Öğünleri az ve dengeli yemek gerek zaten belli bir süre sonra mideniz küçülüyor.
Salatalık, dolmates ve peynir (yağsız)  sınırsız
yumurta tok tutuyor.
Bol salata neli olursa (Soslu hariç)
Aksam 7 den sonra yemek yok. Meyve hiç yok.











Egzersizlere gelince
Evde karın kaslarını çalıştırıcı egzersizler yapıyorum.
Sizinlerde paylaşmak istedim.
7 dakikada fit bir vüvut için yapılması gerekenler.



Bakalım inş. başarırım. Biraz boğazımızı kesmek ve gözümüzün doyması.
Başarılı günlerimiz olsun.








6 yorum:

  1. allah kolaylık versin canım bende hamileliğimde 16 kg almıştım şuan 5 kg verdim hedefim 10 kg daha vermek. az yiyorum bol su tüketiyorum. dolunay evresi diye birşey var ona dikkat et o dönemde bol su tüketmek gerekiyormuş.. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bol su tüketiyorum. Elimden geldiğince az yiyiorum. Su içincede hemen karnım şişiyor hemde dakikada tuvalete taşınıyorum. Dolunay evresini bilmiyordum o zamanda ne yapmak gerekli bol su içmek mi gerekiyor. 15 nisan-14 mayıs bu tarihlerde bol su. saol :)

      Sil

  2. Bende bol su tüketiyorum. Elimden geldiğince az yiyiorum. Su içincede hemen karnım şişiyor hemde dakikada tuvalete taşınıyorum. Dolunay evresini bilmiyordum o zamanda ne yapmak gerekli bol su içmek mi gerekiyor. 15 nisan-14 mayıs bu tarihlerde bol su. saol :)

    YanıtlaSil
  3. Canım diyetarkadasim.com dan yediklerinin kalorilerini takip edebilirsin. Otokontrol açısından çok faydalı bir site. Ben 10 günde 2,5 kg verdim üstelik çok fazla kilom olmamasına rağmen. Bir de güzel arkadaşlıklar oluyor paylaşımlarla biraz da gaz oluyor tavsiye ederim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bir de karın ve bel bölgesi için yoğurt tüketiminin faydalı olduğunu biliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde, çok teşekkürler harika bir siteymiş hatta 5 arkadaşımıda üye yaptım. Kalori takibimi yazdım bakalım inş. güzel kilolar veririm. 10 günde 2,5 kg gayet iyi. istikrarlı olup azim edip sabırlı olacan :)

      Sil