31 Ağustos 2013 Cumartesi

Burgazada

Her sene gitmeye çalışırız. Geçen sene bebek olduğundan gidemedik. Bu senede minik dururmu diye tedirgindik ama iyi geçti. 15 aylık oldu çevre ile ilgili insanlarda ona ilgili daha ne olsun. Rotamız Burgazada kabataş dan vapura bindik herzaman ki gibi tıklım tıklım herkez kınalıda indi deniz için. 
Burgaz a indiğinizde sizi Sait Faik Abasıyanik heykeli karşılıyor. Doğru müzesine gittik. Agaclar içinde bembeyaz ahşap bir villada yaşamış. Ne anılar ne hayatlar ne romanlar yazılmış. 
               Darüşafaka cemiyeti tarafından yaptırılmış. 
Müzeyi gezdik fotolar çekildi. Biraz resim müzeden paylaşıyorum. 
Sonra Rum klisesi vardı orada da ayin vardı bitiminde orayıda gezdik. Oranın sakinleri gelip pazar günleri dualarını ediyor sonrada karşısında bulunan toplanma yerinde oturup sohbet ediyorlar. 
Oradan ayrıldıkdan sonra Cennet yoluna devam ettik. Deniz bir harikaydı. Ayrıcada çok temizdi bilseydik atlardık denize 😩 tepeleri geçtik ve ilk durağımıza vardık. Ufak bir işletme var o gunde turk sanat müziği çalışmaları varmış. Kulaklarımızın pazı gitti. Ne güzel bir hobileri var biz bakalım o yaşlarda böyle şeyler yapabilirmiyiz. 
Oradan kalpazankaya ya gidecektik fakat serra uyudu ve onun yerine Cennet bahcesine gittik. Kalpazankaya rest. çok güsel manzarası harika ve güzel bir işletme kısmet değilmiş. Burgazadaya giderseniz mutlaka uğrayın.Dönüş yolunda öğretmenler evi var bilginiz olsun manzarası guzel üye olmayanlarıda alıyorlar. İstanbuldan uzak sanki ufak bir sahil kasabasına gelmişsiniz gibi. Arada yapmak gerek bu tür şeyler 
Bu evi ben çok sevdim. İki yol ortasında kalmış. Sağ mı? Sol mu? Ben ortadan direk eve girsem. Burgazada merkezine geldik artık gitme vakti gitmeden sinemde dondurma fincan kafede çay içtik. Sonrada adaya veda ettik. Ertesi günde işe gittim. Bakalım seneye hangi ada var. Herhalde büyüdüğü için serra hnma bırakırız o çeker. Bu arada ertesi gün arkadaşımdN öğrendim. Cennet yolu üzerinde Marta koyu varmışok guzel bir koy olduğunu söyledi. Sizinde aklınızda olsun hatta açıklı bir öyküsüde varmış. Bir dahaki sefere oraya denize girmek için gideriz. 
🏊🏊
Sevgilerimle ASD 

4 yorum:

  1. bende gitmedim burgazada'ya.. o ortada kalmış evede bayıldım.. benim olsa süper olurdu... :)
    serra yıda senide çok öperim..

    YanıtlaSil
  2. benim yazıda da sana atıfta bulundum şekerim :)

    YanıtlaSil
  3. Yıllar önce Burgaz'ı yayan dolaşmıştım. Adalar'ın hepsi birbirinden güzel bence....

    YanıtlaSil
  4. En sevdiğim yerler listesinin ilk sıralarındaki bir yere gitmişsin. Oranın değişik bir havası var ,beni çok etkiliyor. Özlemiştim,postun sayesinde tekrar görmüş oldum:)

    YanıtlaSil