31 Ağustos 2013 Cumartesi

Baykuş yastığım

Bunu gördüğümde dedim ki sen yastık olmalısın. Pazarda aradım durdum bedenime göre bulamadım bulsaydım da yine yastık olurdu. Rengi tasarımı çok hoşuma gitti birde çok uygun 5 tl. 
Dunde aldım elime, aldığım an o kadar iyi geldiki anlatamam ne kadar uzun yıl olmuş almayalı kafadan 2 sene. Diktim çok hoş oldu içinede elyaf alacam sonra nereye koysam diye düşünecem. Serra alır büyük bir ihtimalle zaten görünce ah ah diye bıkladı. Anasının kızı ☺
 
  

Ay çok güzel oldu. Yüzünde kocaman bir gülümseme. İnsanın hobisi olması bir şeyler yapması ne güzel. 
Sevgilerimle ASD

10 yorum:

  1. harika bir fikir! ben de böyle baykuş yastığım olsun istiyordum ama çok pahalı oluyordu gördüklerim. zihnime kazıdım hemen. elde diksem olmaz mı acaba? öğrenciyim ailemden ayrı yaşıyorum ve elbette ki bi dikiş makinem yok da /:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol bende elimde diktim illaki dikiş makinesi olacak diye bir kaide olmaz. Deneyebilirsin:)

      Sil
  2. çok beğendim yastığı... dantel örtüyü bir o kadar beğendim doğrusu.. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mersi:) dantel örtü el emeği göz nuru valla kocaman ve halam yapmıştı güzel bir model .

      Sil
  3. eline sağlık canım valla muhteşemsin.. harika bir iş çıkarmışsın.. ♥NK

    YanıtlaSil
  4. uzun zaman olmuştu miniko olduğundan fazla birşey yapamıyorum ancak böyle uyurken el dikişi yapabiliyorum.:)

    YanıtlaSil
  5. ama çok güzel olmuuuş :)Üstelik şekline göre yapmışsın ya onu çok sevdim, hani ben olsam kare bi yastık olarak keserdim de :)))

    YanıtlaSil
  6. Bu tisortten harika bir yastik cikmis,bravo valla..sekline gore kesmeniz de harika olmus :)

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker olmuş,iyi fikir gerçekten.Ellerinize ve fikrinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten ne kadar güzel olmuş.. Elleriniz dert görmesin =))

    YanıtlaSil