26 Ekim 2010 Salı

Yağmur yağıcak seller akıcak... ;)



Meteorolojiden alınan son bilgiye göre yurdumuz önümüzdeki günlerde bol yağış alıcakmış.Beyazkkelebeğe ise bugün bol yağış düşücekmiş ;)
Baksanıza yağmur bulutları gelmiş ama bende hazırlıklıyım şemsiyemi açtım hemen ;)
Efendim sebebi ziyaretimize gelicek olursak keçeden ikili broş seti hazırladım.Yağmur bulutumuz ve şemsiyemiz.Bu ikili kombinle bluzlarınızın yakalarını süsleyebiliceğiniz gibi çantalarınızada renk katabilirsiniz.Ben şahsen birini bluze birini çantaya takarak bir kombin oluşturmayı öneririm.Siz ne dersiniz ??

17 yorum:

  1. tam gündeme uygun, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Ne şirin olmuş, ellerine sağlık.
    Ankara bugün güneşli. :=)

    YanıtlaSil
  3. bulutun boncuklarını sevsinler pek şirin olmuş

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim canım faceden paylaştım herkes görsün bu güzeliği öpüyorum. sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker olmuşlar ;)

    YanıtlaSil
  6. Yağmurlu günün neşesi olur bunlar:) Çok güzel ve espirili bir fikir...

    YanıtlaSil
  7. çok güzel ve muntazam olmuş, çanta ve kot ceketlere çok yakışacak:))

    YanıtlaSil
  8. ay ne seker seyler onlar öyle.. ellerine saglik..

    YanıtlaSil
  9. ellerıne sağlık arkadaşım,harika olmuş bunlar,kal sağlıcakla
    http://cafemis.com
    http://cafemis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Burcucum çok teşekkürler.

    Hobivakti çok teşekkürler ;)

    Saadetim teşekkürler.

    Örgüçantam canım ablam çok teşekkürler..

    Şulecim teşekkürler.

    Dekor guru çok teşekkürler.

    Lolipum teşekkürler ederim :)

    Deli dolu hayat çok teşekkürler.

    Cafemis teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. çok şekerler ellerine sağlık özellikle yağmurlu günlerde kullanmak dahada espirili olur

    YanıtlaSil
  12. Canımmm çoook cici olmuşlar ellerine sağlık :) bayıldımmm.

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş ..ben de çanta üzerinde kullanmayı tercih ederdim herhalde...

    YanıtlaSil
  14. Gönülüm teşekkürler.

    Yeşimcim çok teşekkürler.

    Emine Öztürk çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  15. süperrr harika olmuşlar şekerimmmmmmm ben kafamı soktum şemsiyenin altına oh yaşasın :)

    YanıtlaSil
  16. Güzel olmuşlar, çok beğendim.

    YanıtlaSil
  17. Nilgünüm teşekkürler canımm.

    Fadişim çok teşekkürler..

    YanıtlaSil