8 Mart 2010 Pazartesi

08.Mart.2010 Dünya kadınlar günü Hediye etkinliği



Evetttttt,
Sonunda geldik etkinliğin bittiği güne .Bahar'cım (baharınelleri) ne güzel bir etkinlik hazırladı ve bizlere sundu.İLK BAŞTA KENDİSİNE TEŞEKKÜR EDİYORUM.Sonrada elleri ile yaptığı ördüğü o muhteşem bere, atkı ve kalem için Yaşamladans bloğ arkadaşıma çok teşekkür ederim.Çok beğendim.
Veeeee herkesin Dünya Kadınlar günü kutlu olsun.

Hep böyle etkinlikler olsun :D

Buarada da benim hediyem daha ulaşmamış, kargo ile konuştum bugün elinde oluyormuş :(

10 yorum:

  1. Güle güle kullan.Hepsi çok güzel.Kadınlar günün kutlu olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. GÜLE GÜLE KULLAN SENİN DE GÜNÜN KUTLU OLSUN

    YanıtlaSil
  3. Çok şıklar.
    Güzel günlerde mutlulukla kullanmanız dileğimle dünya kadınlar gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  4. canım bende tam onu söyleyecektim ulaşmamış diye :)) hediyelerini güle güle kullan canım günümüz kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
  5. Hedyelerinizi iyi günlerde kullanın. 8 Mart Dünya Kadınlar Günümüz kutlu olsun.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. Canım benim güle güle kullan, eminim sana da çok yakışacaktır:)

    YanıtlaSil
  7. kutlu olsun :) çok güzeller.. ben de şunu hediye ediyim o zaman, tam yeni izlemiştim denk geldi..

    http://www.dailymotion.com/video/xchpfh_madam-brownie-kadınlar-günü_creation

    YanıtlaSil
  8. ohh ne güzelll, ii günlerde kullanasın.....

    YanıtlaSil
  9. kuzucuğum güle güle kullan....

    YanıtlaSil