12 Nisan 2010 Pazartesi

İkeadan önce İkea dan sonra :)






Teyzemin ikea'dan aldığı cam vazonun sadece halini beğenmediğim için hemen gittim boyadım ve üzerine yeni gelen peçete desenlerinden yapıştırdım.Bu sefer cam boyanın üzerine altın yaldızlı boya ilede efek yaptım.Hatta onunlada kalmadım arkadaşlarımın kalem kutuları yoktu onlar içinde 2 kalem kutusu boyadım aynı peçete deseninden ve bugün onlara hediyelerini verdim .Hepsi çok beğendiiii hatta benim yaptığıma inanmadılar :) Dedim yemek yapamam ama elimden bu tür işler gelir :) güle güle kullansınlar.

16 yorum:

  1. tatlım bunlar öyle şeker olomuşlarki....hayran oldum...acaba böyle yazılı peçeteler nerede satılıyorki.......birde cam şişeyi boyadıktan sonra peçete transferi yaptın değilmi.....şişeyi ne renge boyadın..seçemedim...ama çok güzeller...bu aralar bende bu aralar şişe boyamak istiyorum.....sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş gerçekten çok beğendim eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. canım harika olmuşlar, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Şehnaz'cım çok teşekkürler.Şişeyi beyaz cam boyası ile boyadım sonra tampon sünger ilede altın yaldızla efek yaptım üzerinede peçete transferi yaptım.Peçeteleri cadenceden aldım.Bence zaman kaybetmeden hemen camlarını boyamaya başlar seninkilerde süper olur.
    SAĞLIKLI MUTFAK- ARZU VE SELMA SİZLEREDE ÇOK TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşlar bayıldım eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. ellerinine sağlık pekte hoş olmuşalar ...böyle görünce benimde canım çekiyor...

    YanıtlaSil
  7. çok şık olmuşlar, beğenilmez mi, hepsi çok güzel:)

    YanıtlaSil
  8. nefis olmuşlar , ahhh ahhh neden haftasonu boyama kursu yapmaz bu ismek:(

    YanıtlaSil
  9. Harikasınız ellerinize,yüreğinize sağlık.
    Bende de değişik peçeteler var üstelik o kadar da çoklarki isteyene gönderebilirim.
    Tabii önce fotoğraflarını çekmem lazım ki görebilesiniz.

    YanıtlaSil
  10. nestug valla çok sevinirim bekliyorummmm fotoğraflarını

    YanıtlaSil
  11. Bu arada hepinize çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Hepsi harika olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Elelrine sağlık süper olmuşlar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. tatlımmm çok harikaaa hepsiii müthişşşşşş

    YanıtlaSil
  15. kalemliklere bayıldım:))))
    dekopajlar peçeteyle mi yoksa fotokopi mi?
    çok beğendim desenleri
    sitede yayınlar mısınız?

    YanıtlaSil