11 Nisan 2012 Çarşamba

Zaman zaman zaman neler getireceksin bana

Selam,
Günler ne çabuk geçiyor anlatamam ve artık benim için dahada çabuk geçecek günler kapıda.
Doğumuma çok az bir zaman kaldı . 30. Nisan da 40. haftama girmiş oluyorum.
İş yoğunluğum o kadar çok ki nasıl olacak bir yandan da onu düşünmeden edemiyorum. Neyse evde oturmama 3 gün kaldı. Bir bakıma güzel günlerimiz başlayacak, bir yandan da düşünüyorum rutin bir hayatım vardı iş gibi onu nasıl bırakacam diye :)

01.Nisan günü Baby Shower Partim vardı. Çok güzel geçti buradan ablama ve anneme teşekkür ederim çok güzel yemekler yaptılar ve organizasyonum çok şık geçti.Neler yapmadık Neler yapmadık ki 14 çeşit yemek + bütün organizasyon işleride bize ait ( Kapı süsü, Bez pasta, duvarlara asılan süsler, yemek süsleri, balonlar:) , bebek şekerleri, bebek kurabiyeleri ( Bu ablamın marifetleri idi) süper oldu resimlere bakarsanız anlarsınız.
Bebek kurabiyelerinin malzemelerini Eminönünden aldık.Kalıplar, şeker hamurları, merdaneler...
Bebek kapı süsünü annem ve ben yaptık. Bez Pastayıda ablamla yaptık. Gelen arkadaşlarım zaten hayranlıkla kala kaldılar.Buda mı senin, bunuda mı sen yaptın, yok artık bu kadarıda olmaz bunun gibi aflar.
Bakalım sizler beğenecek misiniz.





12 yorum:

  1. ne güzel boğa burcu bir bebek geliyor :) annesi yandın sen :) bende bir boğayım, kolay olduğumuz söylenemez :)

    YanıtlaSil
  2. Bebişden sonra zamanın nasıl geçtiğini anlamayacak hiiiçç derdin tasan kalmayacak bu endişelerle ilgili...O inanılmaz minik ellere ayaklara aşık olacak beraber geçirdiğiniz her an için şükredeceksin..Gaz çıkarma ,banyo, koklaşma rutinleri dolduracak diğerlerinin yerini...Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasib etsin,sağlıcakla...offf benim 6 ayım var daha :)((

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller gerçekten mutluluk ve sağlık dolu yıllar doğacak bebeğinizle olsun sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Yepyeni bir hayat başlayacak senin için her anın kıymetini bil zaman öyle çabuk geçecek ki inanamayacaksın doyasıya tadını çıkarmaya bak.Bu da üç çocuk annesinden naçizane bir tavsiye :))

    YanıtlaSil
  5. rutin işlerden oluşan ama asla monotonluğun sıkıcılığını içinde barındırmayacak keyifli günler olacak. Hayırlısıyla iyi bir doğum nasip etsin Allah'ım.

    keşke baby showerdan daha fazla kare olsaydı diye düşünmeden edemedim.:)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel görünüyor herşey inş. doğumunda kolay olur güzelim... Benbim oğluşum da 2 Mayısta gelecekti erken davranıp 23 nisan da gelmişti seninki de öyle olabilir? Olur mu? Olur vallahi :D Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık canım çok şirinler.Hayırlısıyla kucağına da al inş.:)

    (yazın imla kontroluyle çıkmış:)))

    YanıtlaSil
  8. Allah kavuştursun,sağlıkla inşallah...hala çalışıyormusun hayret!dinlen artık canım,bugünler geri gelmicek...

    YanıtlaSil
  9. çook heyecanlııııı:) azıcık zamanımız kaldı ve artık hiçbirşey eskisi gibi olmayacak:))

    YanıtlaSil
  10. herşey çok güzel canım benimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  11. Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin.hepsi çok güzel görünüyor.ne güzel heyecanlar bunlar değil mi?sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Hayırlısıyla bebişini kucagınıza alırsınız inşallah.sevgiler :)

    YanıtlaSil