16 Ocak 2012 Pazartesi

AnneBebekÇocuk Fuarı, Tam Benlikkkkk

Herkese iyi haftalar,

İstanbul güneşli ama bir o kadar ayaz ve soğuk. Ne zamandır aklımda olan bir duyuruyu sizinle paylaşmak istiyordum. Hamile annelere, bebeği ve çocuğu olanlara güzel bir duyurum olacak.


19-22 Ocak tarihleri arasında Sizi CNR expo Fuarda "BEBEK FUARI" na katılmanızı şiddetle tavsiye ederim.

Gayet güzel geçen bir fuarmış. Sitesinde online bilet satışı yok ama giriş bileti 10,00 TL veya e-bebek, cicibebe, veya hamile giyim mağazalarında davetiyeleri bulabilirsiniz.

Güzel bir hafta dilerim.

*Bu hafta sonu çok çalıştım ve size 2 güzel eşya boyadım. İnsanın eli bir boyaya değince gerisi geliyor çok özlemişim. Yarın 1 tanesini yayınlayacam.

Sevgilerimle* Bu arada bir önceki postumda bana yardımcı olan herkese teşekkürler bu sayede bu işide çözdüm görüldüğü üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder