1 Mart 2011 Salı

BU NE İŞ! BLOGUMA SAKIN DOKUNMA


Postlardan edindiğim bilgi neticesinde Blogların kapanacağına dair bilgiler var. Neden, niçin ve ne sebeble kapatılıyor bunun hakkında da tam net bir bilgi yok veya ben bilmiyorum. Şu ülkemizde çok değişik şeyler oluyor. Herkes farklı yönlerde koşuştururken bir nelerle uğraşıyoruz hiç anlamıyorum.
Ne diyeyim allah sonumuzu hayır etsin blogcanlar. Şimdi biz bu durumda ne yapacağız acaba ?
Ben stil direktöründen okudum bilgileri.Bilmeyenler için buraya tıklanması.

1 yorum:

  1. Selamlar,

    Bazı üzücü durumlar nedeniyle, blogların tasviyesi söz konusu. Tam olarak kapılar kapanmasa da, tedbir amaçlı olarak başka bir yere taşınma mantıklı gibi görünüyor.

    Blogunuzu dışa aktarıp, şablonunuzun yedeğini mutlaka almayı unutmayın.

    Ayrıca, Wordpresse geçmek isteyen arkadaşlar, bu yazımı mutlaka okumalısınız, işin acemisi olupta bilmeyenler, yapamayanlar için yol gösterici olabilir. Çünkü hotmail "space" bölümünü, Wordpress ile anlaşıp, blog sayfası haline getirmiş. Bu şekilde geçmek isteyenler için, resimli, detaylı konu paylaştım.

    Ayrıca Bilgi Teknolojileri iletişim daire başkanlığından yetkiliyle yaptığım görüşmeyide aktardım. Birlik olup, tepki gösterince "aklın yolu birdir" dememeleri mümkün değil.

    YanıtlaSil