21 Ekim 2009 Çarşamba

KUTU KAPLAMA


Bikaç hafta önce bu kumaşı görür görmez çok beğenmiş ve nerde kullanıcağımı bilmeden yarım metre almıştım.Kısmet bugüneymiş.Kumaşımla ayakkabı kutusunu kapladım.Yani ayakkabı kutusu oldu boya kutusu.İçi boyalarımla dolup taşıcak... ;)

12 yorum:

  1. Deseni gerçekten çok hoşmuş kumaşının, tam da yerini bulmuş, süsüne de bayıldım. Boyaların çok sevinecek :)

    YanıtlayınSil
  2. teşekkür ederim beğenmenize sevindim boyalarımda beğendi sevgiler;)

    YanıtlayınSil
  3. desen harika..birde maarifetli ellerde olunca çok güzel bir sonuç çıkmış...harika canım....ellerine sağlık...senden çok hevesleniyorum...acaba senin gibi muntazam kaplayabilirmiyim...artık deneyip görmek lazım....sevgilert...

    YanıtlayınSil
  4. Gerçekten kumaş çok güzelmiş. Kutu da süsü de çok güzel olmuş. Güle güle kullan:)

    YanıtlayınSil
  5. şehnazcım çok teşşekkürler.eminim sende çok muntazam kaplarsın kolay bi işlem zaten.denemeni bekliyorum kolay gelsin ;)
    lolipu sanada çok teşekkür ederim.daha güzelleri sizlerin olsun inşallah
    sevgiler ;)

    YanıtlayınSil
  6. Süper olmuş kumaş çok hoş
    kutuya ayrı bir hava katmış
    Ellerine sağlık
    güle güle kullan

    YanıtlayınSil
  7. Desen de şık olunca ortaya bu güzellik çıkmış canım

    YanıtlayınSil
  8. yelda,stil direktörü çok teşekkürler sevgiler :)

    YanıtlayınSil
  9. kutuya gerek yok bence masa örtüsü olarak kullan...:)

    YanıtlayınSil
  10. Merhaba bu kumaşla kutu kaplamak harika fikir olmuş vallahi..ben bu kumaşı çok severek aldım. sen de bana yazdığında söylemişsin bu kumaşı ben türkiyeden getirmiştim zaten burda nerde böyle güzel desenler..bizim memleketimiz cennet valla.ama yurt dışındaki sitelerde de çok görüyorum böyle cicili bicili baykuşlu falan aklım kalıyor.keşke onlardan türkiyede de bulabilsek dimi yaa:):)
    kocaman sevgiler

    YanıtlayınSil
  11. Ah sorma yurt dışındaki kumaşlara bende bayılıyorum ama buraya biraz pahalıya geliyo sanırım.oturup kendim dokuycam en sonunda.bi onu yapmadığım kaldı zaten ;))
    sevgiler

    YanıtlayınSil
  12. valla canım benim gördükçe resmen dibim düşüyor.şu ana kadar daha hiç almaya yeltenmedim korktum dedim şimdi bi ton kargo parası vermeyelim. bir arkadaşım öyle bir yanılgı sonucu 300 tl ödemiş çünkü.tırstım ben de ama harika şeyler var. bir tanıdık bulup aslında gelirken yanında getirtmek lazım..ne güzel olur..sevgiler

    YanıtlayınSil