3 Mart 2014 Pazartesi

İlkbahar hosgeldin.

Hos kisdan ben birsey anlamadim. Kis kisini yapmadi bile yagmur yagmadi kar yagmadi. Cogunlukla ya yagissiz gecti ya da hava guzeldi. Bakalim yaz nasil gecer bilinmez yanliz bu durum pek iyi degil. 
••••••••••••
Kaktus ve sukulent maceram
Bu yil ciceklerle tanistim. Normalde pek cicek bilmem evlendigimden beride bitkim olmadi. Pek bakamiyorum. 3 aydan beride kaktus ve sukulent hastasiyim. Aranjman olanlari bir harika. Bakmasini yine beceremedim. Su pek istemiyor, aydinlik bir ortam ve soguk bir alan yani denemelerim bunun dogru oldugunu gosterdi. Normalde sicak bitkiside bende olmadi. 
Sizde de varsa bana yazin ki dogru baktigima emin olayim sonraki yazilarimda daha cok bahsedecem. Bakimindan, topragindan, cesitlerinden. Pinterest de harika fotolar var. Fakat asagidaki resimler bana ait. 
Guzel bir ay gecirmeniz. 






Sevgilerimle. 
AA

5 yorum:

  1. Çiçeklerin hepsi çok güzel hele o top top olan pembe çiçeklere bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok saol cnm elimden geldigince bakmaya calisiyorum.

      Sil
  2. Fotograf o kadar güzelki sümbüllerin kokusunu burdan hissettim bana da beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kokusunu sanki yine duydum. Harika bir koku bu :)

      Sil
  3. Evet sanki kokusu geliyormus gibi. Banada oldu bu. Cok tesekkurler ziyaret edecem. İi h. Sonlari

    YanıtlaSil