27 Nisan 2011 Çarşamba

Ankara Günleri BEYAZ ATÖLYE


23 Nisan Neşe Doluyor İnsan....

Ankara' ya gittiğim günün ertesi Beyaz Atölye nin yolunu tutmak oldu. Kapıdan içeri girer girmez epey kalabalık ve cıvıl cıvıl bir insan topluluğu vardı. Gözlerim hemen Simini ve Ece hnm' i aradı.
İlk başta Simin (Lolipu) ile göz göze geldik. Sonrada Ece hnm, kendisi çok tatlı birisi. Simin ile hemen kaynaştık. Ece hnm (Beyaz Atölye) beni Atölye ile tanıştırdı. Sonra sohbet ettik konuştuk o arada ben hemen diğer çalışan kişilerin objelerine takıldı gözlerim o kadar güzel işler var ki anlatamam hepsi harika.Zaten 3 saatim ay ne kadar güzel, ay harika, ay süper diye diye geçti.Resimler objeler, ortam, atölyenin sıcaklığı hepsi süper. Objeler ve dekupaj resimleri almadan İstanbul'la gitmek olmazdı. Güzel ham objeler, dekupaj resimleri aldım. Yeni ciciler gelecek yani.




Simin ve Ece hnm ile fotoğraf çektirdik. Simin beni güzel 2 yere götürdü.Birincisi Turta diye çok hoş bahçesi olan bir yer. 2. yer ise Çayyolundaki Sherwood mağazasına gittik. Ece hnm'in yapmış olduğu oooooo harika objelere baktık. Hepsi o kadar güzel ki anlatamam. Sonra beni eve kadar bıraktı. Simin'in yaklaşımından ve bana göstermiş olduğu sıcaklığı için tekrardan teşekkür ederim.




Ece hnm'a da buradan başarılar dilerim. Kendisi çok yoğun çalışıyor ama bütün öğrencileri ile o kadar ilgili ki , hatta Yasemin hnm' in hızına yetişmek imkansız. Objeleri çok kaliteli, dekupaj resimleri hepsi harika. Yani kısacası Süper Bir Beyaz Atölye....

Halen bu iki siteye göz atmadıysanız mutlaka bloglarını görmeniz gerekiyor diye düşünüyorum.
Lolipu'nun blog adresi, http://lolipu.blogspot.com/
Ece Aymer'in blog adresi, http://favoritehometovisit.blogspot.com/
Sherwood mağazalarını ve ürünlerini görmek için web sitesi, http://www.sherwoodfurnitures.com/




4 yorum:

  1. merhaba:) blogunuz gerçekten çok ciciymiş:) Beyaz Atölye'de sizle gerçekleştirdiğimiz kısacık sohbet sonrası zaten kafamda olan blog düşüncesi hakkında bana ilham kaynağı oldunuz.http://pembekanatlar.blogspot.com/ bloguma beklerim.Ankara'ya bir kez daha geldiğinizde görüşmek dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. benim için de çok güzel bir gündü. Yeniden bir araya gelmek dileğiyle, öpüyorum:))Yeni cicileri sabırsızlıkla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim adına ve çook imrendim. Ben de gidip görmek istiyorum atölyeyi. Lolipu zaten çok şeker:)
    Bekliyoruz yeni cicileri:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ece hanımın sayfalarını bende yeni keşfettim ve arkadaşlarımada bahsettim harika çalışmalar var.
    senin orayı birebir yaşamana çok sevindim rüya gibi çalışmalar.

    YanıtlaSil