8 Ekim 2010 Cuma

Boyutlu Hamurdan Süs Aksesuarları


































































Elimde kalan hamurları bir şekilde değerlendirmek istedim.Bunun icinde nasıl bir proje yaparım diye düşünüyordum.Elimdeki kurabiye kalıpları benim işimi görür diye kolları sıvadım. Kalıpları yaptıktan sonra üzerine dekupaj kağıtları yapıştırdım. Sonrada kurdele ve süs bonçukları ile süsledim. 3 tanesini magnet geri kalanlarıda hediye götüreceğim zaman uçlarına simli ip ile bağlayıp hediye ambalajlarına tutturacam.( yani ben öyle düşündüm tabi sizdende alternatif bilgiler alabilirim.

••• İstanbul soğuk ve yağmurlu şimdi uyumak vardı.
Hatta nasıl uykum geldi.

GÜZEL VE MUTLU BİR H.SONLARI DİLERİM.

•••• Başlık olarak 3 boyutlu yazınca galiba yanlış anlaşıldım. Sadece boyutlu bir hamur bildiğimiz hamur cinsinden ... Onun şekillendirdim :D



17 yorum:

  1. 3 boyutlu hamur diye birşeyi ilk defa duydum.Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. 3 boyutlu hamur hakkında bilgi verebilir misiniz? ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. aynen katiliyorum.. bende ilk kez duyuyorum... ama cok seker olmuslar.. ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
  4. :D Doğru ilk defa duyarsınız bu hamur cinsini çünkü bende bilmiyorum.Yanlış ifade ettim.

    Başlık olarak 3 boyutlu yazınca galiba yanlış anlaşıldım. Sadece boyutlu bir hamur bildiğimiz hamur cinsinden ... Onun şekillendirdim. Hamur markası (Eberhard Faber light) :D

    YanıtlaSil
  5. ne cici süsler.
    şimdi çalışmıyor olsam,evde olsam,kızım uyuyor olsa,böyle süsler yapsam:)

    YanıtlaSil
  6. süper olmuş bende hep acırım az kalan seker hamurlarına
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Bence paket süslemeye harcama, bizzat kendilerini hediye olarak ver. Perde süsü olur, duvar süsü olur, olur da olur. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Şahane olmuşlar...ellerine saglık.
    dekopaj kagıtları nerden:)?

    YanıtlaSil
  9. harika olmuşlar herşeyi bir şekilde değerlendirebilmek ne güzel

    YanıtlaSil
  10. eline sağlık şekerim çok cici olmuşlar, hediyelere takma fikri çok güzell.. muckk

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık,süper fikir.

    YanıtlaSil
  12. çok güzeller ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  13. Çok cici olmuşlar tatlım ellerine sağlık. Fikrin de çok güzel :)

    YanıtlaSil
  14. Çok şirin olmuşlar, yaratıcı bir düşünce:) aynı hamur mu bilmiyorum.Ahşap boyama da boyutlandırmak için kullanıyorum.Ben de ondan bir deneyeceğim.Teşekkürler sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Hepsi de çok cici olmuş. Herşey olur bunlardan, her yere yakışırlar. Kapı süsü, balkon süsü olur. Yeniyıl ağacı süslenir, kavanozlara bağlanır...
    Yalnız, bu marka hamur bulunmuyor artık. Fabrikası kapatmış :(

    YanıtlaSil
  16. çok güzel bir fikir,bencede çöp şişlere takılp saksı süsüde olabilir.

    YanıtlaSil
  17. cnm süper gorunuoorlar ellerıne saglık:=

    YanıtlaSil