1 Mart 2010 Pazartesi

İZMİR ULUSLARARASI KUKLA GÜNLERİ 11-21 MART

Sevgili arkadaşlarım İzmirde gerçekleşicek olan kukla günleri festivalini duyurmak istiyorum sizlere.Çeşitli ülkelerin katılımlarıyla gerçekleşicek olan festivalin ayrıntılı bilgilerine buradan ulaşabilirsinizi.Ayrıca yetişkinlere yönelik olan 20Martta gerçekleştirilicek ücretsiz atölye çalışmasıyla ilgili bilgiyede buradan ulaşabilirsiniz.Katılımcı olarak 12 kişi alınacağı bilgisini edindim.Ben kaydımı yaptırdım ve az sayıda yer kaldığını öğrendim sizlerde acele edin :)

2 yorum:

  1. Merhabalar;
    bu festivalden haberim yoktu sizin sayenizde oldu.iyi de oldu. her ne kadar gidip göremeyecek de olsam en azından bilgi sahibi olmuş oldum.belki izmirde olup da giden arkadaşlarımdan güzel haberler ve fotolar da alırım..ama keşke orda olsam diyorum daha şimdiden.harika olurdu.çalışmalara katılırdım ve harika bir kuklam olurdu..çocukluğumdan beri sevmişimdir kuklaları..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Tuğba öncelikle güzel yorumun için teşekkürler.Bir sorun çıkmazsa ben atölye çalışmasına katılıcam ve senin için bol bol resim çekmeye çalışırım.
    Bu arada antropolog olduğunu öğrendim zamanında bende çok istiyordum hatta Sivas üniversitesine puanım tutuğu halde gönderilmemiştim malesef :( Bende özlemimi kitaplarla gidermeye çalışıyorum.Hatta sendende bir kaç öneri alabilirim ;) Neyse her işte bir hayır vardır değilmi?
    Sevgi ve tebessümle kal canım :)

    YanıtlaSil