20 Mart 2010 Cumartesi

İzmir Kukla Günleri Sözde Atölye Çalışması



Daha önce İzmirdeki kukla günlerinden bahsetmiştim.Bugünde atölye çalışması yapılıcağı haberi vardı.Bende önceden kaydımı yaptırdığım için kalkıp söylenen yere gittim.Yer resim ve heykel müzesiydi.Ancak oraya gittiğimde kimsenin bilgisi olmadığını gördüm.Bugün orda sadece kukla gösterimi yapılıcağı atölye çalışmasından haberdar olmadıklarını ve bir kaç kişinin daha bu şekilde gelip geri döndüğünü söylediler.O an başımdan aşağı kaynar ular döküldü sanki.Noluyoruz dedim biri şakamı yapıyor acaba.Başa gelen çekilir mantığıyla elim boş dönmiyim içerde sergilenen bir kaç kukulayı gözlemliyim derken görevli bayan koşarak yanıma geldi ve çalışmanın alsancakta başka bir yerde olduğunu söyledi. O kadar azmettimki atladım otobüse gittim.Katılımın 12 kişi olucağı söylenmişti ancak yaklaşık 20-22 kişi vardı.Kukla tarihçesi ve yapımıyla ilgili bazı şeyler anlatıldı.Halbuki bize orda ufakta olsa bir çalışma yapıcağımız söylenmişti.Sağolsun sadece hocamız bir yüz formu oluşturmaya çalıştı bizler için.Yukarıdaki resimlerde örnek olarak getirilen kuklalar.Gerçekten emek verilerek yapılmışlar.
Sözün özü tamamen bir organizasyon faciası vardı ama yinede sunumu yapan hocamıza teşekkür ediyorum.



2 yorum:

  1. Canım valla bu duruma üzüldüm yaa allah allah neden öyle saçma bir organizasyon yapmışlar daha doğrusu yapamamışlar. sen de heveslenmiştin ne güzel hatta ben bile heveslenmiştim yani:)umarım bir dahaki sefere sorunsuz bir şekilde yapılır sen de güzel güzel öğrenirsin:)sevgiler canım kocaman..

    YanıtlaSil
  2. Hevesin kursakta kalması bu olsa gerek :) Kısmet değilmiş şeker seneye nasip:)Sevgiler ..

    YanıtlaSil