10 Şubat 2010 Çarşamba

Ablamın son yaptığı çalışmalar.

Vazonun kenarlarına yapma çiçek koyacak.Ama o hali ile malesef foto yok .


Evet, okullar açıldı ve ablamında yarıyıl tatilli bittince hali ile yaza kadar birşeyler yapamaz diye düşünüyorum.Hoş kendiside söylüyor.Yaptığı çalışmalar son derece hoş şık.Bunun sebebide swarovski taşlardan dolağı.Bunlar metre ile satılıyormuş ve özel yapıştırıcısı varmış.Fotoğraflarda çok parlak çıkmamış ama gayet şık duruyor.Özellikle kelebekli tabloları çok sevdim.Nede olsa KELEBEK :)
ASD

5 yorum:

  1. yorum yapmak bugüne kısmetmiş :)
    ablanızın ellerine sağlık harika işler çıkartmış. Ben bişey öğrenmek istiyorum o kelebekler peçetemi, dekopaj kağıdımı. Aynı kelebklerin dekopaj kağıdıyla dikiş makinamın üstündeki camı süslemiştim ama kırıldı aynısından arıyorum buralarda bulamamıştım. Aldığı yeri öğrenebilirmiyim mümkünse

    YanıtlaSil
  2. kelebekli de güzel vazoda güzel ama ben savarowski lerini sıkı olarak seviyorum yani o aradaki boşlukları bırakmadan :))
    tabi o zaman kullanılan miktar artıyor ama işte... :))

    YanıtlaSil
  3. Oytum çok teşekkürler kısmet bugünmuş demek :) yine beklerim yorumlarını.
    Ablamla konuşayım veya buraya yazsın fakat benim gördüğüm büyük bir ihtimalle dekupaj kağıdı gibi geldi.Cadenceden almıştır onu cevaplayabilir.
    Celebi, bu taşlar sıra halinde şerit şeklinde satılıyormuş.Tabi dediğin daha güzel yani şıkır şıkır durur artık bununla yetindik :D

    YanıtlaSil
  4. ben bu taşların özel bir yapıştırıcısı olduğunu bilmiyorum.araştırmakta fayda var :) ablanızın ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel olmuş..

    YanıtlaSil