22 Aralık 2009 Salı

Yılbaşı Desenli Cam Tabağım


Valla bu aralar çok formundayım işten eve gidince herşeyi bir kenara atıp hemen başlıyorum hobi çalışmalarıma çünkü evde yarım bıraktığım, zamanımın yetmediği için bitiremediğim eşyalarımı hemen bitirmek istiyorum. Bunlardan biride bu cam tabak pazar günü optimum'dan aldığım düz cam tabaklarına bir şeyler yapmak gerekiyordu eeee birde yılbaşı yaklaşıyor :D
İlk önce cam tabağı iyice bir yıkadım duruladım sonra yılbaşı desenli peçetelerimi kesmeye geldi sıra onları kestim (peçeteler 3 katlı olduğu için 1 katına kadar ayırdım) sonra peçete tutkalını alıp peçetenin tersinden tutkalladım fazla tutkalıda yaydımki izi belli olmasın. Sonra eskiden kalma simli bir boyam vardı şeffaf içinde simler bulunan hadi dedim bundan süreyim etrafı simli simli olsun diye aralarınada boyutlu bonçuk boyası sürdüm. Kuruduktan sonra cam boyasını aldım sünger ile boyamaya başladım veeeeeeeeee birde ne göreyim istesen olmaz çatlamaya başladı allah dedim gitti bizim yılbaşı tabağı (resimde de görürsünüz) sonra bu biraz geç kurudu 2 saat sürmüştür. Yüzünü çevirdim ve harika olduğunu gördüm. Ona çok gitmiş çatlak hali :D Annemde beğendi.Neden öyle olduğunu çözemedim ama büyük bir ihtimalle simli boyadan olduğunu düşünüyorum.

14 yorum:

  1. Kelebekcimmm, muhteşem olmuş:) çok çok beğendim.

    YanıtlaSil
  2. loliye katılıyorum hakikaten çok güzel olmuş,nerden buldun o güzelim desenleri?

    YanıtlaSil
  3. süper olmuş... kelebekim eline sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Peçete tekniği süper canım enfes olmuş

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. canım çok hoş bir çalışma olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. çok ama çok teşekkürler bu ilk denememdi onun için heyecanlıydım neyseki başardım :D
    bu arada celebi 74, bu hafta cumartesi gunu cevahir de buluşuluyor mu son durum nedir.Bak kuzenim izmir'den geliyor.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş.eline sağlık.peçetenin deseni de çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  9. çokkk güzelll :)

    YanıtlaSil
  10. bayıldım valla çok şık olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten güzel olmuş. Diğer çalışmalarınızı da beğendim. Yaptıklarımız paylaştıkça anlam kazanır. Paylaşımlarınızın daim olması dileğiyle. Yeni yıl temalı tabak eşliğinde mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  12. Tekrar tekrar teşekkürler bu gerçektende benimde hoşuma gitti.
    Renklice, güzel dileklerin için teşekkürler sanada ve herkese mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş, iyi ki de çatlak görünüm almış bence elinizin altından hiç eksik etmeyin bu malzemeleri çünkü çok güzel işler çıkarıyorsunuz....

    YanıtlaSil
  14. mükemmel olmuş
    ben de yılbaşı için tabak yapmak istiyordum
    bana süper örnek oldu
    peçete desenlerin çok güzelmiş
    yeni mi aldın?
    nerden?

    YanıtlaSil