12 Ekim 2009 Pazartesi

ATÖLYE BEYAZ/ favoritehometovisit

ATÖLYE BEYAZ


Bu sefer bir duyuru için buradayım. Çok sevdiğim ve devamlı takip ettiğim Atölye Beyaz'ı sizlere tanıtmak istiyorum.Belki bununla ilgili olarak siz benden önce duymuş olabilirsiniz ama kendi bloğumda da bu siteyi ve ekibini tanıtmak istedim.
Atölye Beyaz'ı Evim dergisinde çıkan röportajında tanıdım ve hemen not alıp bayramda gideceğim için Ankara'ya oraya gittiğimde Atölye Beyaz'ı ziyaret etmek istedim. Nitekimde bayramdan sonraki gün hemen damladım Atölye ye. Anlatam o kadar güzel, o kadar huzurlu bir yer ki .Ben şahsen İstanbul da böyle bir Atölye görmedim, yaptıkları oldukları çalışmaları hiç görmedim.Orada Ece hanımla tanıştım kendisi gerçekten de bu işin ustası diye bilirim.Ondan bir kaç bilgi aldıktan sonra( Kendisine göstermiş olduğu ilgiden dolağı teşekkür ederim) . İstanbul a döndükten sonra hemen sitesine ve bloğuna girdim.Bloğu süper şimdi hergün sabahtan girip bakıyorum bugün ne koymuş neler yapmış diye. http://favoritehometovisit.blogspot.com/

Pazartesi sabahları Kanal B de canlı yayına çıkıyor.09.00-09.30 arası ama ( buradan yayın yönetmenine sesleniyorum bu zaman çok kısa yani 40-45 dk olsa gerçektende çok güzel olur)
Hatta bununlada kalmıyorum evden usbye kaydediyorum yayını ,daha sonra geri dönüp seyredeyim diye.Ama internettende geçmiş zamanları seyredebilirsiniz. O kadar güzel şeyler yapıyor ki Ece hnm, hepsini tek tek anlatıyor. Kendi bloğunda da yazmış ne kadar çok emek verdiğini gerçektende bu emeklerinizin karşılığını alacaksınız. Aman sakın yayından kalkmasın programınız lütfen, heyecanla bekliyorum pazartesi günlerini.

Buradan, Ankara'da oturanlar sahşı fikrim,Atölye Beyaz'a gitmeleri ve o ortamı görmeleri.
Ankara dışında bulunanlar yani benim gibiler ise, http://favoritehometovisit.blogspot.com/
blogdan ve Pazartesi günü Kanal B 'i 09.00-09.30 arası takip etmeleri.

Ece hanımın sitesi ise http://www.atolyebeyaz.com/

Birazda atölye'den güzel fotoğraflar ile süsleyim.



Bol hobili günler dilerim.
Sevgilerimle .....

2 yorum:

  1. BeyazKKelebek ben de giitim gördüm atölyeyi. Ece Hanımla tanıştım. Gerçekten çok tatlı bir hanım. Atöylede muhteşem.

    Kanal B deki programı ben de indirip izliyorum. Çok güzel bilgiler veriyor. Akşam olunca eve gidip denemek için sabırsızlanıyorum.

    Biri ki bir şey yapıp bloğuma koydum. Bakarsan memlun olurum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Verdiğin adresler bir daldım çıkamadım, ne harika şeyler var oralarda, bakmaya doyamıyor insan. Tanıtımın için teşekkürler, takipçisiyim...Sizin de tabii :))

    YanıtlaSil